Website Webshop SEO Blog Guide Google Ads

Earned Media - Opsummering

Opsummering

Nu har vi gennemgået hele Kapitel 1 og du burde have en god forståelse på hvad Earned Media er. Vi har også været igennem og forklaret omkring SEO. Noget du ikke må lave fejl i er at SEO ikke er Earned Media. Det er selv det du optjener ved at lave SEO som er Earned Media og det er derfor den er lagt under Earned Media. Det er resultatet vi er ude efter i sidste ende.

Vi har gennemgået de tre kerner for SEO som er:

Kernekomponenter for en god SEO-strategi

Det er vigtigt at en hjemmeside er teknisk sat op rigtigt og optimeret til Google. Den har rigtigt godt unikt indhold som svar på besøgernes forespørgsler. Og at det sidste er at opnå så mange links som muligt fra høj autoritet hjemmesider der følger E-A-T Konceptet med kvaliteterne Ekspertise, Autoritet og Troværdighed.

Vi har også gennemgået de syv trin til en effektiv SEO-strategi

De 7 Grundlæggende Fundamenter til SEO

De 7 Grundlæggende Fundamenter til SEO


  1. Crawl tilgængelighed så at søgemaskiner kan læse din hjemmeside
  2. Skabe godt indhold der svar på søgeresultaterne
  3. Søgeordsoptimering for at tiltrække trafik fra søgemaskiner
  4. God brugeroplevelse og hurtig hjemmesides hastighed og up to-date udsende
  5. Indhold der er værd at dele til at optjene links og mentions
  6. Title, URL og beskrivelser for at opnå højt CTR når man rankere
  7. Snippets/Schema markup for at skille sig ud i SERP-resultater


Miklagard Datadreven Webbureau SEO, PPC & Digital


All rights reserved Miklagard Group ApS 2021

CVR.nr: 40780068