Nu har vi gennemgået hele Kapitel 1 og du burde have en god forståelse på hvad Earned Media er. Vi har også været igennem og forklaret omkring SEO. Noget du ikke må lave fejl i er at SEO ikke er Earned Media. Det er selv det du optjener ved at lave SEO som er Earned Media og det er derfor den er lagt under Earned Media. Det er resultatet vi er ude efter i sidste ende.
Vi har gennemgået de tre kerner for SEO som er:
Det er vigtigt at en hjemmeside er teknisk sat op rigtigt og optimeret til Google. Den har rigtigt godt unikt indhold som svar på besøgernes forespørgsler. Og at det sidste er at opnå så mange links som muligt fra høj autoritet hjemmesider der følger E-A-T Konceptet med kvaliteterne Ekspertise, Autoritet og Troværdighed.
Vi har også gennemgået de syv trin til en effektiv SEO-strategi
Miklagard Datadreven Webbureau SEO, PPC & Digital
All rights reserved Miklagard Group ApS 2021
CVR.nr: 40780068